Hanımlar 20+1 günlük hamileyim ben 4 haftalık hamileyken kedimizin bir ısırığı sonucu enfeksiyon kapmıştım ve tetenoz aşısı vurulmuştum şimdi 2. Doz aşıyı vurulmam gerekir mi nasıl oluyor haftaya doktor randevum var o zaman soracağım aşı için belirli bir zaman var mı