Sultee Bu haftalarda etrafınızda doğan var mı bu civarda doğarsa Yaşar mı bebekler ne kadar küvetse kalırlar
hunilimom Sultee benim görümcem 35 de acil sezeryan olmuştu 1 hafta kuvozde kaldı enfeksiyon kapmış anne karnında o yüzden doğum dan sonra alınmıştı canım
Hatice_ceylan Sultee canım sadece cıgerı gelısmıyor onuda dıgurmadan hemen once cıger gelıstırıcı ıgne yapıyor 10 gun en az kueste kalıyor. Iyıyse taburcu edıyorlar 24 haftalık dogan bebekler bıle var
hunilimom Sultee maşallah gayet güzel gözüküyor onlar başka memlekette görüntülü konuşuyoruz gelişimi felan iyiymiş şükürler olsun sizin riskiniz mi var
Sultee hunilimom ya evet canım sancılar cıkıyor nst de bide baş aşagı bebek karnım düştü 32+5 im henüz ondan soruyorum her ihtimale karşı rahım uzunluğunda 30 du en son haftaya gidicem inşallah