Hatice126 17+4 haftalık hamileyim doktorum bebeğin kalp atışını hissedersin dedi fakat ben anlayamıyorum siz nasıl anlıyorsunuz 🤗
Elizvedeniz Hatice126 ben haraketlerini zor hissettim 18. Haftamda kalp atışını nasıl hissedecekmişiz ki?
Sermec Hatice126 kalp atısı hissedilmez hiç bir zaman canım ben 35+6 haftalık hamıleyım hiç kalp atısı hissetmedim ama 18 lerden sonra bebek hareketi hissedebilirsn
Hatice126 Elizvedeniz bende bilmiyorum kalp atışlarını hissedebiliceğimi söyledi artık kalp atışlarını dinletmesine gerek yokmuş bende daha hareketlerini hissedemiyorum 😏
RuzgarsMommy Kalp atışlarını hissetmen cok zor belki hareketler cok ufak hissedebilirsiniz ama hala erken bence