isimsizz Kızlar İzmir medifema hastanesi doktor Ayşe İnmeze gidiyorum. Ama hastane hakkında ve doktor hakkında pek bir bilgim yok. Bilgisi olanlarlar bilgilendirirse çok memnun olurum.
Kenanizm18 isimsizz benim yengem 2 ay önce dogum yaptı. Fiyatlarını sormadım ayıp olur die ama hastane cok iyi ve cok memnundu doktoruda Ayşe hanımdı
Sirinsirin isimsizz Ayşe hanım çok önceden bucada çalışıyordu. En iyilerden biridir,yakın olsaydı kesin kendisini tercih ederdim. Bence içiniz rahat olsun doktordan yana