Glten Kzbn123 bende yaptırdım 2 dilim baklavaya eş değer dedi doktorum sakıncası olmadığını söyledi ama içtikten sonra kustum bu sefer açlık tokluk baktılar hamilelik şekeri çıktı şuan ilaç insülin ve diyetle götürmeye çalışıyorum ama hala yüksek malesef ki 😑
Asaltntyr Kzbn123 doktor istediyse tabiki yaptırın bana gebeliğin gidişatına göre karar vereceğiz dedi ve yaptırmadı. Doktoruma çok güveniyorum yaptır deseydi kesinlikle yaptırırdım. Yüklemeye karşı değil kuzenimden de yaptırmasını istemiş ve şeker çıkmış.
Glten Gizembayb tatlı yemekten değilmiş genetik yatkınlıkmış annem anneannem dayım hepsinde var o yüzden sende olmuş olabilir dedi
AyaYlmazYldrm Kzbn123 doktor ne bilirki yptirin demis biz daha iyi biiriz tabiki yptirmayin blki sekeriniz vardir
Busimss Kzbn123 bence çok önemli ve yapılması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta gebelik şekeri olabilir bebegi ve anneyi etkileyebilir bunlara dikkat etmeliyiz bence yaptır ☺️
Esengl Bence yaptırılmalı yani zararlı olsa doktorlar neden şeker yüklmeesi istesinler ki diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ Gün içerisindede zaten şekerli şeyler hep tüketıyoruz çikolatadır tatlıdır falan
Pelo_00 Kzbn123 doktorum açlık tokluk şekerime baktı değerlerim normal çıktı şeker yüklemesine gerek görmedi. Yaptır deseydi istemesem bile yaptırırdım.