qusel Mervekertisci cnm yeğenim kullanıyor şuan 16 aylık hala onu kullanıyor yazın 2 tane baston aldik letgoda sattık hiç biri elelenin konforunu vermedi. Şimdi allroad 2 olarak çıkarmışlar bende 18+4 um bende ondan alicam nasipse
Zehramomm Mervekertisci bizde onu alıcaktık yenilemişler gidip baktık aşırı büyük tek elle de kapanmıyor çok hantal geldi kraft time görünce zaten iyi ki almamışız dedik büyük arabaları sevmiyorum ben
Htcmrym Biz kullanıyoruz gayet güzel ama pusetle daha iyi ve rahat sürülüyor. Büyük parçaya geçince biraz hantallaşıyor. Ama yine de memnunuz🌸