Deslem Kızlar merhaba karnımın içi yırtılacakmıs gibi acıyor bebek hareket ediyor fakat düne göre daha az bu haftalarda düzenli hareket beklenmiyor diye biliyorum ama yinede bu acımayla ilgisi olabilir mi bilgisi olan var mı ?
Ummugulsum_44 Deslem normal canm içteki kaslar ayrılıp doğumdan sonra birleşiyormuş doktorum söyledi aşırı acıyordu benimkide arkadaşında dediği gibi bende kullandığım yağ ile masaj yapıyorum uzun süre çok iyi geliyor
Zuzum577 Deslem bendede duzensiz hareket ediyordu bebis 23 te hatta 2 gun falan hareketini hiss etmemistim endiselenmistim
Ebru0721 Bebeğiniz ve rahminiz büyüdüğü için o şekilde hissediyorsunuz normal yani bizde 24 haftaya girdik aynı şeyi yaşıyoruz bol bol nemlendir göbeğini karnını iyi geliyor
Ebru0721 Deslem rica ederim korkmayın iç karnınızda geniş değilse ister istemez vücut geriliyle ve ağrıyor özellikle çok ayakta kaldığınız zaman daha çok ağrı hissedersiniz dinlenin bol bol
Deslem Zuzum577 çok güzel hareket ederdi bi anda değişti yine çok şükür hareketi var 🙏🏻 Tam ne zaman düzene girecek hareket ler
Ummugulsum_44 Deslem evet ben kontrol e kadar bile dayanamadım sordum doktoruma kontrol de de sordum ama normal dedi sizde doktorunuza sorun inşaALLAH bir sıkıntı yoktur🤗
Zuzum577 Deslem henuz bende 25 baftaligim o yuzden biraz buyumeleri gerekiyor 29 30 bence asil tekmeyi o gunlerde yiyecegiz diye biliyorum