Kbraberk Adet gecıkmesınden 4,5 gun sonra kahvrengıye yakın bır renkte akıntısı olanlar oldumu ustelık sancım da vardı birde bugun erken gebelık testı yaptım negatıftı sizce nedir
Biricikcim Kbraberk şurda beklim🤗 aynısını yaşadım 3. 4 gün sürdü leke seklinde beklemedeyim acaba yerlesmemidir
ZeynepAksoy Kbraberk ben adetimin gecikmesinden sonra 34.günümde yapmistim negatif cikmisti , 37.günde pozitif cikti. ( eczanelerdeki gebelik testinde ) bekle ve dene tekrardan mutlaka
Kbraberk ZeynepAksoy bugun yaptım negatıftı sancım vardı hasta oluyorum galıba dedım ama kahverengı bır akıntı geldı gelmeyede devam edıyo ve sancım hala var
ZeynepAksoy Kbraberk üstüne görme dedikleri şey var o olabilir , tabi olmayadabilir stres yapmayin sakın elbet belli olacak. Bende de kahverengi leke gelmisti kahverengi lekeye üstüne görme diyorlar hep. Bekleyin ve sonra tekrr eczane testlerinden yapin eger kan görmezseniz