Merhaba, 2 gün önce 13+0 iken kanamam oldu. Bir gün öncesinde belim ağrıyordu sadece. Hiçbi şikayetim yoktu. Doktorum plesantanın rahim ağzında olduğundan dolayı onun kanamasının dışa vurduğunu söyledi. Çok şükür bebişte sıkıntı yok, ama düşük riski var. Peogestan verdi, tüm gün yatıyorum. Böyle birşey yaşayıp atlatan var mı acaba?