Oznur_11 Son 15 dk aniden karnımın sol tarafına bir ağrı girdi hareket ederkn nefes alıp verirken bu ağrı artıyor elimle hafif başvururke bile ağrıyor kalkıp yürümeye calisdim bir adım dahi atamadim. Bir fikri olan varmı lütfen yardımcı olun çok korkuyorum
Meryem15Denizzz Oznur_11 aynı ağrıyı bende yaşadım tam tarif ettiğiniz gibiydi korkumdan hastaneye bile gittim gaz sancısıymış meğersem
Fidan3594 Oznur_11 bende öyle olmuştum gece yatarken birden kitlendi sağa sola dönemez oldum eşim masaj yaptı öyle geçti
Prensesimn Geçmiş olsun. Bu ağrıyı daha önce yaşamıştım. Ama sonrasında gaz sancısı olduğunu fark ettim. Sizce öyle olabilir mi? Yine de dinlenip geçmezse doktorunuzu arayın derim.
Oznur_11 Prensesimn Meryem15Denizzz nohut yemiştim ondan mi acaba gaz yaptı şuan hafifledi biraz gibi 😓 Prensesimn
Meryem15Denizzz Oznur_11 Allahım kendimi görüyorum şuan bende o gün o ağrım olduğu gün akşam nohut yemiştim ve ardından 1-2 saat sonra sizdeki ağrı gibi ağrım oldu dokunuyorum ağrıyor uzanıyorum ağrıyor ayağa kalkıyorum ağrıyor doktora gittim Allah’a şükür bebek iyi bi sıkıntı yok ağrınızda gazdan dolayı dedi
Oznur_11 Meryem15Denizzz yaa daha neler göreceğim acaba 😓 bu nasıl bir gaz ağrısıymış aklıma neler neler geldi içim rahatladı şuan ağrımda hafifleyince. Çok sağolunnn
Derin_deniz Bende de ayni agri oldu kitlenip kaldim 20 dk falan surdu Magnezyum eksikliginden olmus magnezyumu artirinca duzelmisti