Busratm merhaba bir ebe yakalandığım için çok mutlu oldum şuan 😍 şey sorucam cumartesi parça parça kahverengi lekelerim geldi 1 gün sonra akintim pembe gelmeye başladı doktorum normal dedi yatağı ıslatacak su kadar olmadiktan sonra panik yapma dedi. Dün akşam kan pihtilari düşmeye başladı, tekrar acile gittim doktorum gördü ve 1,5 cm aciklik başlamış dedi eve git duşunu al dinlen bu gece 'ya da yarına doğumun olabilir dedi. 40. Haftam perşembe günü. O kadar beklemez dedi yani. Neyse o aciklik kontrolünde başlayan bir adet sancısı var ve şuan dakika tuttuyorum gelip gidip yokluyor 10 dakikada 2 kere geliyor ama çok uzun sürmüyor. Karnımda da toparlanma ya da sertleşme yok. Ben dayanamayacağım yerde hastaneye geçmeyi planlıyorum ama ya aciklik farkında olmadan çok olur ve yetişemezsem endişesi oldu biraz. Çünkü kasılmalar bazen hiç acı vermedende açılma ilerleyebiliyormuş bir ebe olarak ne önerirsiniz