Bslays22 4 aylık evliyim hamile olduğumu öğrendim, hamilelik güzel bir süreç mi çok mutlu oldum ama bir yandan da üzüldüm sanırım daha çok yeni evliyiz diye 😔
Deletedmom124 Bslays22 tekmelerini varlığını hisssedince çok güzel alisiyorsun dünyanın en güzel şeyi anne olmak iyiki anneyim iyiki yavrum var
Mondlicht Bslays22 hamilelik cok güzel cok mucizevi bir şey. Doğuralı 7 ay olacak hamileliğimi özlüyorum bazen 🤗
Mehriban94 Bslays22 Bence çok sanslisiniz. Bebeğiniz sizi seçmiş size gelmiş hoş gelmiş öyle düşünün şükürler olsun verene
Merveyenianne Benimde 4 ay oldu evleneli 2.5 aylık hamileyim, bugun dedim ki bir daha hamile kalmak istersem en korktugum şey mide bulantısı olacak, daha şimdiden annelik yapıyoruz.. ister istemez alışacağız, şükür verene