5/6 gündür acayip midem bulanıyordu ve sürekli uyku halim vardı. Bugün doktora gittim ve kan testinde Beta HCG sonucu 7.17 çıktı. İnternette araştırıyorum grilik yazıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Dış gebelik riski yazanda var. Doktora sonucu gösteremedim mesai saati bitmişti. Hamile miyim değil miyim dış gebelik mi allak bullak oldum