Baharmert 17 haftadayız prensesimiz olcakmış siz ne zaman öğrendiniz yada 17den sonra değişme olur mu cinsiyette💋❤️
Hayalperesttt Baharmert canım 15 haftalıkken erkek dedi bana sonra başka bi doktor kız dedi 18 hafta da bir daha erkek dedi 😅ama bence en doğrusu 17. Haftadan sonra yapılan tahminler
Csnsu Bende bugun ısrarla öğrenmek istedim erkek dedi yüzde 60 12 hftlk değişblr ck kçk kordonda olblr dedi bnide muallakta bıraktı yani 😇
Baharmert Csnsu bana 12 haftada da kız demişti %60 14 haftada %80 dedi şimdi %100kız dedi 😂 ama kuzenimede 6. Aya kadar kız dediler 6. Ayda erkek olduğunu öğrendi