Doğuma son 15 gün. Tip 1 diyabetli gebeyim. Perşembe yatış yapıcam birkaçgün kalıp doğumu onlar başlatcakmış. Gözetim altında olsun son zamanlar diye doktor yatış istedi. Yatış yapınca noluyor? Serum falan takılıyor mu? Sık sık nts olur onu biliyorum. Yemek falan sadecee hastane yemeği mi? Napıcam bilmiyorum 😔