Ahh kızlar keşke yeni başlamış olsaydı benim ki de 13/14 haftalıktan beri bu ağrıları çekiyorım desem o kadar sıkıldım ki 2. Hamileliğim ilkinde son bir ay ağrımıştı bunda em baştan beri allahım sağlık versin bebeğime az kaldı inşallah geçecek diye bekliyorum işte 31+5 im şuan