Bahar33 Hanımlar doğum sonrası saç dökülmesini azaltmak için ne yapabiliriz acaba ? Doğumdan sonra saçlar fazla dökülüyormuş sanırım 🤢🤦♀️
Mondlicht Bahar33 valla hemde nasıl dökülüyor benimki ben bir çare bulamadım şurda bekleyeyim bulanlar vardır belki 🤗
Aleyalmina Bahar33 4. Gün canm bugun doğum yapalı benmde dokuluyo decavit kullan bi surr sonra duzeliyomus zaten saglık ocagı vermiş olması lazm
Bahar33 Mondlicht kimse yok sanırım 🤢🤢 benim aklımda olan şey de biotin satın almak , solgar ın biotini saçlar için iyi diye biliyorum canım
eylul_asil Kansızlık var ise dökülme çok olur ve demir eksikliği eğer hamilelikte kansızlık olduysa doğumdan sonra da en az bir ay kan ilacı kullanmaya devam et demişti aile hekimim doğumdan sonra daha çok olurmuş kansızlık varsa hamilelikte