Dkk Ebruozay benim bekarken de vardı. Hamileliğim de büyüdü . Normal sonuçta bebek baskı yapıyor baskıyı ortadan kaldırma şansımız olmadığına göre ağrı kanama yapmıyorsa yapacak birşey yok doğuma kadar dedi. Rahatsızlık veriyorsa genel cerrahiye yönlendireyim dedi
Lavinia12 Hamileliğimin ortalarında çok çektim hala geçmedi ama ağrısı sızısı geçti şuan zamanla geçiyor merak etmeyin kabız olmamaya bakın birde zeytinyağı ve vazelinle yumuşatın