Erdemil benimde var. Hamilelik öncesi de olmuştu bir kere doktora gitmiştim Gül hastalığı tanıdı koyup krem vermişti ve geçmişti. 1 aydır yine var doktora gittim tekrar ettiğini söyledi ama bebeğe bir zararı olmadığını söyledi losyon verdi onu kullanıyorum