Ben bu ağrıları doktoruma sorduğumda bana rahim büyüdüğü için bu tarz ağrılar normal dedi. İlk gebeliğim benimde rahim bu kadar ilk defa genişlediği için daha erken başlıyormuş bu ağrılar o yüzden bence endişelenmeyin ben öyle yapıyorum hareketleri de hissedince sıkıntı olmuyor 🤗