Ipek_ozsyhzry Şafak 26 ama erken gelme durumumuz var 2cm açılmayla duruyoruz İlaçla 💜🌸sağlıcakla alalım kucaklarımıza🤲🏻
Lavinia12 Ilkanne03 ilk bebeğimi 38+0’da doğurmuştum o yüzden sabır felan kalmadı canm Allah sağlıklı doğumlar naisp etsin hepimize ❤️
Lavinia12 Ilkanne03 benim çok şükür ilk doğumum çok kolay geçti suyum geldi hastaneye gititm sabahına doğurdum ıkınma anı 10 dk felan sürdü Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin
Ozge2441 Ilkanne03 zaman azaldıkça korku çoğaldı bende inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız🤲🏻🤲🏻🤲🏻