Kızlar selam biz bugün çok şükür 9+1 olduk yavrumla 💕 Tabi ben bu günleri görene kadar 1 boş gebelikten kürtaj 1 kimyasal gebelik geçirdim. Beklemek,özlemek,evlat hasreti çekmek ne demek çok iyi biliyorum. Uzun uzun araştırmalarım sonucu gebe kalmak için bazı ipuçları buldum. Uyguladığım ay gebe kaldım. Benimle beraber uygulayan arkadaşım ve onun arkadaşı da aynı yöntemlerle gebe kaldı (Vaktinden önce çiçek açmaz Rabbim ne vakitte isterse o zaman nasip eder bu konu ayrı karıştırmayalım lütfen 🙏🏼)
Önce boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum ve 2 sene psikolojik olarak hazır olmadığım için ara verdim bebek çalışmalarına.
Daha sonra tam hazırım anne olmaya dedim o ay gebe kaldım öğrendikten 2 gün sonra da düşük yaptım. Kimyasal gebelik geçirmişim.
Sonraki 3 ay yine paydos.
4.ay eşime ananaslar yedirdim. Kendim sürekli az karbonhidrat bol protein beslendim. Reglime 3 gün kala bulantılarla uyandım tamam kesin hamileyim dedim ve tam günümde regl oldum.
Bir sonraki ay spora başladım. Kafamdan çocuk yapma fikrini tamamen çıkardım. Erken yatıp erken kalktım. Beslenmeme çok dikkat ettim. Canımı sıkan insanlarla görüşmeyi kestim. Reglim bittikten ertesi gün çalışmalara başladık. Her gün değil 2 günde 1 🙄 Ve kesinlikle mutlaka çocuk yapmalıyız diyerek girmedik ilişkiye. Hep romantizm hep aşk 💕
ve regl günüm gelip çattığında gelen giden yoktu 🤷🏻♀️
derken derken tam 4 gün geçti ve kan verdim.
ertesi gün BİNGOOO gebeydim 🤩
Rabbimin mucizesi artık benimleydi 🥰
5+5 kesesini gördük
7+3 kalbini duyduk
Benimki naçizane öneri kızlar
dediğim gibi evlat hasreti nedir çok iyi bilirim
umarım faydalı olmuşumdur hepiniz dualarımdasınız Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın evlat yokluğunu çektirmesin isteyen herkese sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallahhh 🙏🏼🙏🏼🙏🏼