Canan123 değerleri hatırlamıyom 2-3 sene oluyor ama çok düşüktü ilaç kullanmasına rağmen ne kalite ne sperm hareketliliği yükseldi onun dışında duyduklarimizida yaptık olmadı biz öğrendiğimizde doktor bize tek çareniz tüp bebek dedi normal yolla olmaz dedi ameliyattan 1-1 buçuk sene sonra tedaviye başladık 4.de tuttu