Tazeanneg bak canım korkma öncelikle aynı durum benim basıma geldi. Doktorum 2,5-2,7 ölçüm yaptı ve yüksek dedi perinatologa git dedi bana kendi söyledikleri 700 -900 tl tahlil hariç sadece muane parası bende şehir hastanesine gittim yine bi doktor önerisi üzerine ertesi gün. Orda 2 dedi Kadın doğumcu perinatologa çıkardı uzmanlar geldi 3-4 defa bakıldı hem alttan hem karından ve 1,5 ölçüm yapıldı. Hatta 2,5 denilen ölçüm fotoğraflarını gördüğün de bu ölçüm yanlış profil böyle bakılmaz bebege dediler. Bi kaç gün sonra tekrar gel emin olalım dediler.
özele ilk ölçümü yapan doktorun yanına gittim. Operatör uzmanla birlikte kendi doktorum tekrar baktı ve 1,5 ölçüm yapıldı Kan tahlili de yaptırdım bunun üzerine ve temiz geldi. Şükür hiç bi sıkıntı çıkmadı
burda sınır 2,5 yabancı ülkelerde 3 olarak belirleniyor. 2,7 2,8 çıkan ölçümlerde genelde bi sıkıntı çıkmadığını söylüyor doktorlar sakin ol ve bol bol dua et. Rabbim korur 🥰🤲🏻
ve burun kemiği görüldüyse özellikle hiç korkma