Semraaaaa merhaba, bende bu beşikten aldım indirimdeyken. henüz kullanmaya başlamadık fakat aşırı büyük, içi gayet geniş ve kademeli. uzun süre kullanıcağından eminim :) mobilyasıda çok sağlam sallanma özelliğide var. Bende aynı modeli internetten alıcaktım ama bana biraz kalitesiz geldi o yüzden bunu tercih ettim 🌸