Edanurdg ben de iki aydır gitmiyorum doktora kızımın durumu nasil hiç bilmiyorum doktorumun görev yeri değişmiş bugün öğrendim inşaAllah gidecez de bekliyorum.bende bel ağrısı olunca çocuk aşağı da tekme atıyor kuzum erken doğumdan korkuyorum yaa Allah muhafaza etsin bel ağrılarım oluyordu da bu kadar şiddetli değildi egilemiyorum bazen yürüyemiyorum da uzaninca anca geçiyor