Seymasezer [url=https://hizliresim.com/NG9ZdO][img]https://i.hizliresim.com/NG9ZdO.png[/img][/url] yeni doğan bez olarak bunu alsam olur mu kızlar ? 2 ile 5 kilo arası yazıyor bebeğm 3 kilo. Hastane cantama koyacam sizdeki yorumlara göre sipariş vericem smdi internetten
Buluteymen Seymasezer bnde 2 numara aldm simdilik dogumdan snra kucuk gelmese almaya dewam edcm bnmkide 3 kilo kadar bisey sende ole yap stok yapma pisik falan yapar kucuk gelir ziyan olmasin paran saglikla al bebisini 😊
Esraozturk92 Seymasezer 1numara aldım ben 92li paket. Kızım 2790kg doğdu ultrasonda 3200kg gözüküyordu. Bugün 19gunluk 92li paket bitti
Prens_annesiyim Seymasezer bende bundan aldım ben bunu 2,500 kilo zannettim 🤣 korktum hatta küçük olursa diye içim rahatladı şuan sağol
Nevinnn Seymasezer canım bende sleepy aldım trendyoldan 160 adeti 103 liraydı almak istersen o şekilde alabilirsn
Lsbebisim Esraozturk92 Canım bende bugun hastane cantama koydum ama cok kucuk gorunuyor olur dimi bebişe 😍
Lsbebisim Seymasezer Canım ben gecen ay bundan almıstım acmamıstım tabii. Bende bugun hastahane cantamızı yavastan hazırlıyım dedim actım 10 tane koydum çantaya cok minnak yaa el kadar 😍 acaba tüm markalar o kadar minnak mı ben düşünmedim değil
Laloba Seymasezer ben bundan 5 paket aldım stok yaptım sleepy nin kendi sitesinden çünkü emen çocuklar her emzirmeden sonra yapıyolarmış 🙄
_elsm_ Seymasezer canım ben sitesinden denemek için merhaba bebek seti aldım 1 numara 20 tane vardı pakette 2 numarada aynı şekilde eğer hala satıştaysa alabilirsin denemek için içinde 10 tane bebek bakım örtüsü ve 3 paket ıslak mendilde var eğer sitesinde bulamazsan civil de de satılıyor
Hawa4087 160 li paketini 97 tl aldım internetten sipariş verdim orjinal olarak geldi çakma gelir diye düşünenler tereddüt etmesin (sipariş verdiğiniz site guvenilirse sıkıntı olmaz)