csknrb Hlal kesinlikle solomombaby’i öneriyorum. Şu an fiyat olarak bilemiyorum piyasayı ama sonuna kadar hakediyor verilen parayı. Benim normalde hemen belim tutulur kanguruda ama solomomda hiç yaşamadım anne için de çok rahat 👍🏼👍🏼👍🏼
csknrb Dugmeveannesi_ bildiğim kadarıyla kullanılıyor çünkü sitesinde Yenidoğanlar için de modeller var. Biz 4 aydan itibaren kullanmaya başladık hiç zorlanmadık bi sitesine göz gezdirin muhakkak olması lazım 👍🏼🌸 taşıyabildiğim kadar kullandım valla 1.5-2 yaşına kadar 😁🤷🏻♀️
csknrb Dugmeveannesi_ bebeğin kilosuna bağlı gerçi 1 yaşına kadar çok çok rahat kullanırsınız ondan sonrası çok nadir oluyor tabi ama yine de kullanılıyor mu diye bakarsak evet 😁🤷🏻♀️
Tucem Bende solomombaby tarzında olan bir ürün kullandim birebir aynısı. Ama Dr um 4. Aydan sonra bu tarz bir ürünü kullanmamı önerdiği için öyle yapmistim.yeni doğan için wrap daha uygun