Duygu Lamelif daha hissetmezsin canım o kıpırtılar bağırsak hareketleridir bendede öyle olurdu ben ilk hareketleri 19.hagtada hissettim
Lamelif Handeaslan613961 canım senin ikinci bebiş ama maşallah hep buralardasın çocuk büyük mü? Benimki tüp bebek diye evdeyim hep tlfna çok bakıyorum sonra üzülüyorum bebeğimi radyasyona maruz bıraktım diye. Ama evde kimse yok raporluyum can sıkıntısından ne yapacağımı şaşırdım 😂
Handeaslan613961 Lamelif benım oğlan 3 yasında canım 🙂 ama yanımda bakacak insan olduğu İçin rahat oluyorum genelde 😂