Deryadgm Selam arkadaşlar 18 haftalık gebeyim sırtlarım da ve kasıklarımda batmalar oluyor bu normal mi acaba sizlerde durumlar nasıl
Fundacld Deryadgm merhaba bende 19 +3 bende var bel sırt ağrısı hatta bende fıtık gibi et sıkışması oluyo belimde hamilelikten mi bilemiyorum
Zeynepsamet Bende arada karında gerilme bıcak batmasi gibi oluyo bel cok nadir agriyo acaba neden diyorum doktora 18 martta gidicem
Deryadgm Ayy bilemiyorum kızlar sırtlarım çok ağrıyor yatsam ağrıyor otursam ağrıyor😞 şimdiden böyleysek son aylarda ne yapıcaz😫