Mom46 Kızlar sancı ve kasılmadan dolayı hastaneye yattım doktorum çatı muayenesi yaptı sizce çok erken değilmi birde doğuma yol açmazmı??
hunilimom Mom46 evet canım açılma varmi diye bakması normal acıklik olursa ona gore ilerlemeleri lâzımdı cunki
Snm_cicek Ben 37 ci hafta da yaptırdım çok acılı idi açılma yok ama yumuşama var dedi rahimde şuan 38 oldum ne belirti var ne başka bisey bence çatı muayenesi doğumu tetiklemiyor
Snm_cicek TMervee 38 +2 yiz nts de şancı çıkıyor ama başka bisey yok ve artık yeri daraldığı için hareket leri azalmasi gerekirken dahada arttı canımı yakiyor artık hareketlerini hissetmemek için yatmıyorum oturmuyorum sinirlerim çok bozuk dsyananamiyorum
Asya1610 Mom46 Banada 28. Haftada yapıldı canım. Aynı senin gibi kasılmam ve sancım vardı. Ben de tedirgin olmuştum. Bi sıkıntı olmadı şuan 35. Haftadayız
TMervee Snm_cicek evet nst de sancı çıkdı 38.haftada bu haftada çıkarsa yatış yapacaz dedi doktor daha bir haftam var 40 olmasına neden yatıracak anlamadm bnde