BaHaR-Berzan Bir oğlum var çok şükür 🙏 merak ediyoruz henuz ögrenemedik tahmin yapabilirmisnz ?burda 11+4 günlük. Bu arada doğumum 5 eylülde olacak inş 🙏https://imgyukle.com/i/ntIejQ https://imgyukle.com/i/ntI2tb
BaHaR-Berzan Badecan cok oglumda yok oğlum olursada sevınırım ama işte gönül kızda istıyor hayırlısı. Nisan ayında ögrenecz cınsıyeti baklm
BaHaR-Berzan sumeyra00 googleye hızlı fotograf yükle yaz ordan fotografı yukle ve linkini kopyala bn böyle yaptım cnm
1MinikMucizem Benim minik de böyle sanki bizim ultrason fotosunun aynısını koymuşsun gibi 😄 benim de 12+1 benim 13 eylül doğum olucak Allahın izniyle hayırlısıyla 😍 en son geçen perşembe gittik kontrole doktorumuz kıza benzettim demişti bize 😊
BaHaR-Berzan 1MinikMucizem ay ne güzel allah gönlüne göre versin 🙏 inşallah bnmde bi kızım olur tabi önce saglık ❤️🙏
BaHaR-Berzan Nurhan54 bunda bulantım ve gebelik belirtilerm farklı ama olabilir yani çok oğlum yok ❤️🙏
Selin3561 Nurhan54 banada tahmin yaparmısın canım https://i.hizliresim.com/l40O5r.jpg https://i.hizliresim.com/dMWOgD.jpg
Burcu0734 Nurhan54 bana da bakabilir misin? 🥰😊 https://imgyukle.com/i/nthmYq https://imgyukle.com/i/nthvzY