Merhabalar . Adetime 3 gün varken kan testinde hcg 213 çıktı . Bugün de adetimi 2 gün geçti yani toplamda 5 gün sonra yeniden bakıldı. 1811 çıktı . Üstten görünmedi , alttan muayenede kese çok minik göründü . Dr tahminen 3 haftalık dedi ama bana herkes kimyasal olabilir diyor 😞 bu konu ile benzer bişey yaşayanınız var Mı:(