cnssvs yani burda benim yazdıklarıma bakipda stres yapma hiç birşeyin olmayabilir de.sade bir sırt ağrısı da olabilir ama doktoruna gidince bahset.ben kaç doktor değiştirdim.hastaneye karar veremedigimiz içi. Her ay başka bir doktordaydik resmen.ama sadece biri anladı ve yönlendirdi.dogerleri hep olur öyle şeyler.hazimsizlikdir dedi geçiştirdi.suan birşey yaptığımda yok ama en azından yememe dikkat ediyorum