Kızlar 35+2 günlük hamileyim dün gece belimden karnıma adet olcak gibi bi ağrı girdi sabah kadar devam etti ve yatınca dinlenince gecmiyordu doktora gittik ntsde 60 larda sancım cıktı doktor şiddetlenirse gel dedi fakat makat geliş bebek sezeryan olucam sizce doğum ne zaman olur böyle sancılarla ne ladar gider