Cagla-susam Canlar ben bu ilaci aldiktan bi on bes - yirmi dakikaka sonra elim ayagim bosaliyor bi bas agrisi vuruyor kivrandiriyor siz kullananlarda da boyle bi sorun oluyor mu ben de mi skinti var ?
Busimss Cagla-susam vajinal yolla alırsan yan etkisi olmaz. Ben vajinal kullanıyorum hiç bir yan etkisini görmedim. Doktoruna danışarak vajinal kullanmanı öneririm.
CananAkdag Cagla-susam doktoruna söyle vajinal olarak kullanmaya başla ağız yoluyla alındığında bu tarz yan etkiler yapıyor
gldnn Cagla-susam bende iki aydir kullaniyorum ayni belirtiler bende de oluyor yatarken alman daha iyi olacak gun icinde alinca basim donuyor uyuyunca geciyor :)