Ponciginannesi_ Kızlar resmen öne doğru gidip geliyorum sanki. Geceleri uykumdan bile uyandırıyor korkuyorum baya bi kendime gelemiyorum. Neden oluyor acaba?
Esrdrn Ponciginannesi_ bana da bi iki kere oldu hatta her seferinde deprem oluyor sanıyordum ama çok sık olmadı gebeliğin ilk başlarında daha çoktu baş dönmesine bağladım ben de pek üstünde durmadım tansiyonum normaldi
Nursimali Ponciginannesi_ canim aynisi bende de oluyor tansiyonum dusuyormus saglik ocagindaki ebe uykundan uyandiracak dereceye geldiginde mutlaka doktoruna bildir demisti
Ponciginannesi_ Pnrbtr tansiyonum düştüğünde gözlerim kararıyor bayılacak gibi oluyordum. Ama bunda anlık 1 2 saniye süren birşey
Pnrbtr Ponciginannesi_ canım kan basıncı artıyor ya artık vücüdumuzda bu şekilde tepki de verebiliyor vücudun tansiyon düşünce.
Ponciginannesi_ Esrdrn benimde başlarda tansiyonum düşüyordu ama şimdi öyle bayılma hissi baş dönmesi falan yok
Ponciginannesi_ Nursimali Ben bir dahaki kontrolde söyliyim en iyisi. Bayadır var ama söylemedim nedense
Nursimali Ponciginannesi_ bende soylemedim daha bu gittigimde soylicem geceleri oldugu zman cok kotu oluyo insan korkuyo ister istemez