Sndz95 Kizlar ben 4+3 haftalik hamileyim ve biraz önce araba kullanirken kaldirima ciktim karanlikta goremedim, baya korktum, stres yaptim, acaba bisey olmus mudur? Gercekten korkuyorum
Missipi Sndz95 4 haftalık mı😳 Bişey olmamıştır korkma canım benm o haftada bebegimden haberim bile yoktu neler neler yaptım bilmeden. Merak etme iyidir🌸🙏🏻
Pnrbtr Sndz95 canım ben de buna benzer bir olay yaşamıştım o haftalarda tabii direkt doktorda aldım soluğu. Doktor “ ya hu kızım, bu haftalarda çoğu hamile olduğunu bile bilmiyor kasma bu kadar relax oool “ deyip beni kibarca kovmuştu 🤣
Sndz95 Missipi evet kuzum, daha cok kucuk erken haberim oldu ya, insan oyle bi korkuyo ki, insallah bisey yoktur, kan gelmedikce korkmayin diyorlar ya, simdilik bisey yok cok sukur
Kbr_71 Bu kadar kafanıza takmayın tüm hamilelik boyunca stres üzüntü yaşıyosun her olumsuzlukta birşey olacak değil ya kafana takma hiç birşey olmaz
Sndz95 Pnrbtr aaa bak bu beni rahatlatti 🤭 evet biraz bosuna olabilir ama bir sene once bebegin tutunamamisti bana, yine oyle olur diye korkuyorum ve bu olay oluncada daha cok korktum
Pnrbtr Sndz95 benim de bir kaybım vardı. Sanırım o yüzden biraz hassas olabiliyoruz. Ama Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı
Sndz95 Pnrbtr amin canim benim, aynen böyle seyler yasayinca, insan bu sefer daha com dikkat etmek istiyor