Busralacin Allahım aynı şey bende de oluyor 15 haftalığım ne yersem yiyeyim özellikle sabah aç karnına ve akşam üstü acayip gaz oluyor sanki gazlı bişey içmişim gibi gegirmek istiyorum afedersiniz ben de bastırmak için leblebi yiyorum bol su içmeye çalışıyorum doktoruma sorcam en kısa zamanda