Kızlar 34 haftalığım bugün doktor alttan muayne edecek ve etraftan aldığım bilgilere göre çok can yakıyormuş muayne olanlar beni biraz aydınlatabilir mi biraz panik atagımdır doktora giderken ayransız gidemiyorum tansiyonum düşüyor olanlar beni aydınlatsın lütfen nasıl oluyor😞😌🙈