Hanem Zaman azaldıkça heyecanlanıyorum🐥9 Haziran ama Mayıs sonu gelir diye düşünüyorum bakalım neler bekliyor bizi sağlıkla gelsin hepimizin yavrusu inşallah kolayca da doğururuz🙏🦋
Emk5341 Hasret_13 ben 🙋🏻♀️ Normalde 25+4 üm ve 11 hazirana denk geliyor. Ama detaylıya gittiğimde mayısta doğar hazirana gitmez dedi. Niye öyle dedi bilmiyorum ama inşallah mayısta doğar da ikizler olmaz 😂😂
Greyy90 Hasret_13 beeen 🙋🏻♀️ 26. Haftadayızz Doğum mayıs sonu haziran başı gibi görünüyor kızım ne zaman gelmek isterse artık 😄🥳