Kiminannesi Hanımlar ,güzel anneler son haftalarda tansiyon yüksekliği yaşayan varmıydı aranızda.14/8-9 o civarlarda.erken doğum gibi riskleri varmış
AATozarr Kiminannesi İlk hafta son hafta farketmiyor eğer tansiyon o şekilde seyrediyorsa acil doktor bilgilendirilmeli her aşamasın da tehlikeli bir yükseliş çünkü
Aydngzmmm Kiminannesi 27 haftadan beri direniyorum tansiyona ilaç kullanıyorum preeklampsi olabilir doktorunuzla iletişime geçin kesinlikle 👍🏻
Gulnuruz Kiminannesi merhaba sol damarda çentik vardı asprin kullandım tansiyonum hiç çıkmıyordu ancak 34 e girdiğimden beri ayakta az da kalsam 13/9 u gördüm bol bol yatıyorum şimdi şükr hemen düşüyor sürekli kontrol altında doktorunuza söyleyn lütfen çok önemli bir konu Allah korusun gitseniz direkt yatış bile verebilirler aman dikkat edin
Prens_annesiyim Kiminannesi evet canım yüksek tansiyon bebeği zehirledigi için erken doğuma sebeb oluyor benimde normalde çok yüksek olur ama çok şükür hamilelikte yukselmedi tuzlu yememeye dikkat ettim
Kiminannesi Prens_annesiyim allah korusun ama buda tıbben bi gerçek tabi.tuzlu değil yemekden kesildm valla korkudan :)
Prens_annesiyim Kiminannesi korkma canım sen dikkatli olduktan sonra Allah'ın izniyle bir şey olmaz yemekleri tuzsuz yiyorum tuzu sadece peynir filan onlardan karşılıyorum arada canım cips falan istiyor abartmadan yiyorum kalp hastasıyım tansiyonum çok yukselirdi çok şükür hiç öyle olmadı ☺️