Lina1 Sakin olun! Neden eli kolu olmasın. Siz bu kanıya nasıl vardınız? Herşeyi geçtim; sizin bu kadar panik olmanız sizin ve bebeğiniz için iyi değil. Bebeğinizi düşündüğünüzü düşünüyorsunuz ama en büyük zararı korku ve endişe ile veriyorsunuz.
Ve merak etmeyin, doktorunuz size herşeyi anlatır. Gizleme durumları yok. Bunu göze almazlar.