DamlaNur29 Kızlar tüp bebek hamilesiyim 11.haftamdayım ve doktorum prednol vermişti günde 3 defa 4mg kullanan oldumu benim gibi endişelerim var bebegee geçiyormu ilaç diye ?
_Mrv_ DamlaNur29 bildiğim kadarıyla hamilelikte kullanılabiliyor, zaten jinekolog verdiyse sıkıntı olmaz..
DamlaNur29 _Mrv_ doktorum verdi kadın doğum bu hafta sonu gidicem belki keser ilacı ama ikilimde kalıyor insan