Medihammm4220- maalesef uzama olmadı bende aksine her hafta kısalma oldu inşallah uzar sende ama olmazsa da üzülme stres yapma sakın ben çok üzüldüm şimdi çok pişmanım çaresi var sonuçta haftan erken ve başında farketmişsiniz.. serklaj önerirse mutlaka iyi bir dra yaptır ben peritonolojide bir profa yaptırdım 23. Haftamda ve İnan yapıldıktan sonra çok fazla rahatladım, çünkü sürekli uzadımı kısaldımı o düşünce yeyip bitiriyordu. İlk haftalar yattım hiç iş yapmadım ev işi, yemek dahil sonra yatmadım pek ama hala iş yapmıyorum sadece yemek yapıyorum dışarda gezip dolaşıyorum biraz o kadar progestan fitili hiç bırakmadım 19. Haftadan beri vajinal hep kullanıyorum, magnezyum da kullanıyorum kasılmalara karşı..