Mirage91 suzankurdas bostanlı aile hekimi bana gebe okulu var perşembe günleri dedi 2 kere gittim çok güzel faydalandım karşıyakada. Aile hekimindeki hemşireler yönlendiriyor
aysegulefe Buca kadın doğum da her gün var diye biliyorum ama oraya kontrol e giden gebeler daha iyi bilir
utnuspirinc tugce85 merhaba onceden gidip yazilmak mi gerekiyor acaba bir bilgim yok benim de bende gitmek istyorum😊
tugce85 harmonyinblue hafta sonu yok bildiğim kadarı ile. Ben muayene olmaya gittiğimde gebe okulu diye bir bölüm vardı oraya uğradım. Ordan bilgilendirme yaptılar. 11 mart saat 13 30 da başlayacakmış. 398 37 00 D 2241 den bilgi alabilirsiniz
Kbrbydk Devlet hastanelerinde ücretsiz gebelik okulu oluyor yakın oldugunuz bir hastaneye sorabilirsiniz
tugce85 utnuspirinc sanırım önceden kayıt olmaya gerek yok. Hatta ordaki ebe etrafını da varsa hamile arkadaşınız haber verin demişti. Siz de o saatte orda olabilirsiniz. Telefon numarasını yazdım yukarı da bilgi alabilirsiniz.
utnuspirinc tugce85 anladim canim bende o gun gitmeyi düşünüyorum da bulusup gidelim sen aliagada misin
utnuspirinc tugce85 instgramdan ekle istersen ordan konusalim burda da gelicek varsa carsamba gunu o gun birlesip gidelim