Kelebek1_ Melikee41 dişçiye gidebilirsin bu hafta da kadın Doğum doktoruna danışarak ben 16. Hafta da dolgu yaptırdım çok geçmiş olsun
Kelebek1_ Melikee41 hadi ya ben dolgu yaptırdım ama bazı işlemler yapılamıyor demişti bana da rabbim şifa versin çok zor