Ummuserdogan Ben 33.4 günlüğüm bi kız bi oğlum var ve şimdi bi çiçek daha bekliyorum kumsalım gelecek ama sezeryan iki doğumumda çok ağrılarım oldu yeni yeni de daha başka ağrılar başladı ve ben çok korkuyorm olan var mı 3. Sezeryan 😔