Melike2019 Kızlar bugün kontrolümüz vardı 32+0 dayız doktor bebeğin kafasının büyük olduğunu söyledi önceden 1 hafta öndeydi bugün başka doktora gittim 2 hafta önde kafası iri baya dedi çok moralim bozuldu böyle bir durum yaşayan var mı 😞normal doğumuda engelliyormuş kafasının büyük olması öyle dedi
Nuremine Melike2019 canım 29. Haftamda bana da dediler 2 hafta buyuk diye doğuma kadar 1 haftaya düştü büyüklük korkma herhangi bir sıvı birikmesi yoksa bebeginizin beyninde ırsi dir ki benim 2 hafta ayaklari geriydi bir bacagida 1cm kısaydı doguma kadar hepsi duzeldi son haftalarda gelişim yavaşladığı için düzeliyor
mustafayasemin Melike2019 bende 32+2 yim canım benimkide her şeyi normal kafası hep iki hafta ilerde ama doktor normal dedi korkma dedi
KadriyeSlp Melike2019 32+6 benimde 2 hafta önden gidiyor. En başından beri öyleydi. Doktor normal dedi. Korkmana gerek yok bence
Kardelenyigit Benim kızımında 2 hafta önde hep ama babasına çekmşş 😅çatın müsaitse yapabilirsin 26 haftalığım bi sonraki kontrolümde bende bu durumu soracağım 😊
Melike2019 Nuremine yarın başka bi doktora gidicem doktorun ölçümlerindende oluyor diyorlar yani farklı ölçebiliyormış doktorlar umarım öyledir sıkınto olmaz 😞
Yesmckmk Canım ben daha yeniyim 12+4 olduk biz ama eşimin annesine abimden için öyle söylemişler kafası büyük hasta yaşamaz alalım down sendromlu neler neler ama turp gibi maşallah ensesi kalın abimin o kadar 😂 şimdi de bi arkadaşıma söylüyorlar kız onun ki de kafası büyük diye ama hiç takmıyor oda
Melike2019 mustafayasemin inşallah öyledir canım benim doktor pek bi olumsuz konuştu sinirlerimizi bozdu eliminde benimde
Nzkml Canım doktor bana da bebeğinin kafası 2 hafta önde, gidiyor dedi. Normal doğuma engel mi, diye sordum. 37. haftada çatın bebeğin kafasına uygun olursa doğumda sıkıntı olmaz, dedi.
Hasderluna Melike2019 benim eşimin kafası biraz büyük bizim kızın da kafası az önde gidiyor ben diyorum babasına çekmiş 😄 takma kafana sağlıkla ilgili bir sıkıntı yoksa genetiktir son haftalarda düzelir çatın da müsait olursa normal doğum yaparsın inşallah olmazsa da sıkma canını önemli olan sağlıkla kucağımıza alabilmemiz doğum şekli fark etmez
Happpm Melike2019 canım benm cevremde de öyle olan var doğdu evet biraz büyük duruyor ama saglıgı iyise hiç bi sorun olmaz
Nshkn357 Melike2019 benim anneme de öyle demişler kardeşim için kafası bir ay daha büyük demişler annem çok ağlamış üzülmüş ama meğerse kardeşimin çok saçı varmış 😂🤭 Dr banada dedi başı büyük ben takmadım bence sende takılma Dr her dediği de doğru çıkmıyo