Kelebek1_ Doktorum idrarda enfeksiyon görüp idrar kültürü istedi onun sonucu da e.coli üredi 100,000 şeklinde yazıyor bu durumu yaşayan var mı doktorum üreme yok derse sorun olmaz demişti ama öyle çıkmadı sonuç bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏🏼
crnzrdn Kelebek1_ hamileliğimin başından beri şuan 21 haftalığız hala e.coli m var dr. Tek kullanımlık saşe ilaç veriyor genellikle onu kullanıyorsun ama bende pek işe yaramıyor zaten enfeksiyona yönelik şikayetlerimde yok sadece her ay gittiğimde kontrolde e coli tespit ediliyor
Kelebek1_ crnzrdn gebelikten önce de enfeksiyon vardı aşırı su içiyorum herhangi bir sorunum yok ama yarın doktorla görüşeceğim korktum bi an Bebek için sorun olur mu acaba diye
crnzrdn Kelebek1_ hayır canım olmuyor sadece tedavi edilmeyen vakalarda böbreğe kadar enf. İlerleyebiliyor o zaman belki etkiler ama şuan sıkma sen canını yarın doktorun ilgilenir zaten
aminezehra Merhaba ben -6 haftalık bebeğim. En başından beri e. Cori enfeksiyonum var 100 bin üremede hep. Önce antibiyotik kullandım asla değişmedi sonra bitkisle bir ilaç yine geçmedi. Sonra kendim limonlu bol bol su içtim yaban mersini yedim yine geçmedi. Geçen gün tahlil verdim ve lökosit 7 iken 85 olmuştu. Normal değeri 1-5 arası. Bana tek kullanımlık şaşe verdiler suya atılıp içilen. Yanma ve acılı idrar yapmam yok ama ciddi anlamda idrarımda koku var başından beri. İçim rahat etmedi ve enfeksiyon uzmanına gittim. Tedavi edilmesi gerekiyor mutlaka dedi ve yarın tam idrar ve idrar kültürü vereceğim eğer geçmediyse hastaneye yatişim yapılcak ve serumla tedavi göreceğim. Kadın doğumcular farklı enfeksiyoncular farklı düşünüyor napıcağımı bilemedim 🤷♀️ kanımda cok şükür yok ama ilerler ise geçermii